måndag 21 februari 2011

Å vad är nästa steg?


Befinner mig i en fas där jag absolut inte vill vara. Vill ha ordning och reda. En tydlig struktur. Inom strukturen är det bra om det är fritt spelrum. Som kan utmana kreativiteten. Det är klart att jag gillar lägen som är strukturlösa också, där man får söka sig fram till egen struktur. Hitta egna lösningar på problemen. Det är ju oerhört stimulerande. Så länge du inte är beroende av andras beslut.

Ja, ibland är det väl bara att konstatera att det är strukturlöst och gilla läget. Tänka; vad KAN jag göra? Vad VILL jag göra? Vad VILL jag INTE göra? Vad är bra om jag gör? Vad är bra om jag inte gör?

Min grundinställning till livet är att se möjligheterna - se det positiva - se utvecklingen. Höll nästan på att tappa bort mig på vägen =)

Inga kommentarer: